About Me

My photo
mentelaah bknlah satu kegemaran namun demi tanggungjawab ku gagahkn jua. menuntut di IIUM, biotech chemical engin. sentiasa tersenyum & tidak lokek berkongsi ilmu. namun awas!! aku umpama mawar berduri~~

~~singgah jap~~

ada org ckp hidup umpama roda
tp bagi diri ku
hidup seperti men dam ular
sgt r sukar nk berjaya n berada di puncak
tp sgt la senang tergolek2 jatuh ke bawah
hanya org yg brani n x mudah putus asa je mampu tamatkn permainan

15.1.11

episode 9 :- kepulangan yang dinanti

perkhabaran yang ku terima minggu lalu 
benar-benar buat aku tidak sabar menunggu hari itu
yup!!
akhirnya setelah 3tahun mereka kembali semula
kepulangan yang sepatutnya pada awal tahun 2010
kini kepulangan mereka dinanti
dan yang pasti kami sekeluarga berhimpun semula
riuhlah kembali rumah bonda 
apa tidaknya, 
telatah si kecil 2beradik pasti menghiburkan

bersyukur kehadrat Ilahi
destinasi pertukaran perkhidmatan abang ipar tidak lagi di luar negara
malah,
sekadar di negeri sendiri
mudahlah pertemuan diatur andai bonda rindu akan cucundanya

aku mulai menhitung hari
kepulangan yang dinanti adalah ketika aku juga turut bercuti
30 januari 2011
masih ada 2minggu lagi
namun,
jiwaku lebih meronta untuk pulang ke rumah
pasti bonda telah mula mengemas-ngemas
dikerahnya adinda bongsu itu dan ini
hehe~~

doa ku moga semuanya berjalan lancar
amin....

No comments:

Post a Comment

mereka = cinta hati saya!!

mereka = cinta hati saya!!
mom n dad d best in d world!!

my lovely brothers~

teman, sahabat dan rumets

hahahah~~