About Me

My photo
mentelaah bknlah satu kegemaran namun demi tanggungjawab ku gagahkn jua. menuntut di IIUM, biotech chemical engin. sentiasa tersenyum & tidak lokek berkongsi ilmu. namun awas!! aku umpama mawar berduri~~

~~singgah jap~~

ada org ckp hidup umpama roda
tp bagi diri ku
hidup seperti men dam ular
sgt r sukar nk berjaya n berada di puncak
tp sgt la senang tergolek2 jatuh ke bawah
hanya org yg brani n x mudah putus asa je mampu tamatkn permainan

4.1.11

episode 7 :- aku dan alaska~ jodoh yang diimpikan

-ALASKA-

tiba-tiba nama itu sering terpacul dibibir
sentiasa ada di ingatan
---------------------------
bukanlah nama seseorang 
tapi sebuah negara
dimana??













kewujudannya dalam diari hidup ku tanpa sengaja
bagaimana??
aku sendiri tidak mengerti
sekadar mengetahui ia sebuah negara bersalji













lantas, 
ia menjadi jodoh yang diimpi
bukan sekadar gurauan kosong
namun cita yang ingin direalisasi
andai hati membawa diri
disinilah pilihan destinasi
==================



3 comments:

  1. akak..brtambah mantap la~~
    keep it up akak..:)
    akk teringin g alaska ek..
    moga2 tercapai hasratny..

    ReplyDelete
  2. hahaha~~ mina tulis r lagi blog mina 2..
    nnt kte gi alaska sme2 ekh.. heheh..

    ReplyDelete
  3. bleh2..akk blnje ek...hihi..:)
    mina ad tlis yg bwu,tp psl korean pnyer..
    akk lw bermint nk bc,akk bce ek..dun forget to comment..^^

    ReplyDelete

mereka = cinta hati saya!!

mereka = cinta hati saya!!
mom n dad d best in d world!!

my lovely brothers~

teman, sahabat dan rumets

hahahah~~